استودیو فنسی

ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی

ساخت کلیپ کوتاه برای شبکه های اجتماعی

امروزه بورس شبکه های اجتماعی رو به رشد و افزایش استفاده از آنها به صورت چشمگیر بالاست. در کشور عزیزمان ایران ، استفاده مردم از شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به حدی بالاست که بنا بر آمار افرادی که گوشی هوشمند دارند، ۱۰ درصد از زمان خود را در این شبکه ها می گذرانند و این یعنی یک رسانه که بیشتر از تلویزیون دیده می شود. با بالا رفتن سرعت اینترنت در کشورمان، علاقه بیشتر کاربران به بازدید از پست های ویدئویی بالارفته است. تا جایی که مطالب ویدئویی ۱۰ برابر مطالب تصویری و متنی بازدید می شوند. با این توضیحات به این نتیجه می رسیم که می توانیم کسب و کار و برند خود را با ویدئو مارکتینگ در این شبکه ها، به طرز چشم گیری مطرح کنیم. شاید باورتان نشود ولی تاثیر ویدئو بر مخاطبان، می تواند کسب و کار شما را از نظر افزایش فروش و مشتری دگرگون کند. همچنین ویدئو تبلیغاتی باعث می شود شما کسب و کار خود را در کمترین زمان به مخاطبان نمایش دهید و اطمینان و اعتماد آنها را در کمترین زمان به برند خود جلب کنید.

از تیزر تبلیغاتی در چه مواردی استفاده می‌شود؟

ممکن است که برای شما این سوال پیش بیاید که خوب ما یک تیزر را هم سفارش دادیم این تیزر تبلیغاتی چقدر می‌تواند برای ما اثربخش بوده و چطور و در چه مکان‌هایی اثربخشی آن بالاتر است. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی یک بار هزینه می‌کنید اما به دفعات مختلف می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنید: همایش‌ها و کنفرانس‌ها رسانه‌های تصویری عمومی و خصوصی تلویزیون‌های شهری وبسایت و شبکه‌های اجتماعی گزارش دهی و بازاریابی نمایشگاه‌ها و رویدادها

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام یکی دیگر از خدمات ویژه استودیو فنسی است. ما در این سرویس برای شما ویدئوهایی یک دقیقه ای یا چند دقیقه ای برای معرفی کسب و کار شما با کمترین هزینه ممکن اما با کیفیت مناسب می سازیم و به شما کمک خواهیم کرد آن را در سرتاسر اینستاگرام پخش نمایید. تیزر های اینستاگرامی ما شامل دو بخش موشن گرافیک و رئال (تصویر برداری واقعی) است که شما می توانید با انتخاب هر بخش، ساخت تیزر مد نظر خود را استارت بزنید. در بخش موشن گرافیک با توجه به کسب و کار شما، موضوع کار مشخص و سپس نسبت به ساخت موشن اقدام می شود. در بخش رئال هم ما یک فیلمبردار و یک مجری به مجموعه شما می فرستیم و کسب و کار شما را به بهترین شکل در یک کلیپ اینستاگرامی یک دقیقه ای معرفی می کنیم. پس اگر به دنبال ساخت یک تیزر برای اینستاگرام خود هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین خروجی ممکن را با قیمت های عالی (ارزان) برای شما طراحی و تولید کنیم.