تبدیل نگاتیو و اسلاید به دیجیتال

اسکن حرفه ای انواع نگاتیو، اسلاید و عکسهای چاپی شما
• ساخت آلبوم های دیجیتال
• ساخت تیزر و کلیپ از عکسها و خاطرات شما
• ترمیم عکسها

خاطرات خود را دوباره زنده کنید

  • تا پيش از ظهور دوربين های ديجيتال و همگانی شدن آنها دوربين های آنالوگ فرمانروای بلامنازع دنيای عکاسی بودند. دوربين هاي آنالوگ تصوير را بر روی يک فيلم که اصطلاح به آن نگاتيو گفته می شد، ثبت می کردند. اين نگاتيو ها در استوديو های عکاسی تبديل به تصاوير قابل چاپ روی کاغذ های مخصوص می شدند. معمولاً پس از چاپ تصوير نگاتيو ها هم نگهداری مي شدند تا در آينده بتوان تصاوير را دوباره چاپ و استفاده کرد. بسياری از ما عکس هاي چاپ شده زيادی از آن دوران داريم که نگاتيو های آنها را هم نگهداری کرده ايم. به طور معمول برای تبديل اين نگاتيو ها به عکس های ديجيتال بايد ابتدا آنها را به صورت چاپی درآورده و با اسکن تصاوير چاپ شده عکس های ديجيتال بسازيم. اما امروز با برنامه ای در خدمت شما هستيم که می تواند اين کار را بدون طي کردن اين مراحل انجام دهد.

نگاتيوهای عكاسی نوستالژی خاصی دارند كه تبدیل دوباره آنها و ديدن تصاوير به صورت ديجيتال را امری همواره جذاب خواهد كرد.

نگاتیو

تبدیل اسلاید و نگاتیو

    حتما شما هم تعدادی از اسلايد های نگاتيو قديمی خود را نگه داشتيد تا اگر روزی دلتان براي عكسی تنگ شد و يا آن را گم كرديد بتوانيد مجددا آن ها را چاپ كنيد. اگر اين اسلايد های نگاتيو عكس خود را نگه داشته ايد، می توانيد با ما در اینمورد مشاوره کنید.

 

     اگر شما هم مثل من هستید، قطعا برای مرور خاطرات قشنگ کودکی خود کنار پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگتان به سراغ، تمام عکسهای خانوادگی مورد علاقه خود میروید. سپس ساعت‌ها وقت می‌گذارید تا آنها را مرور کرده و خاطرات گرانبهایی را که در طول سالها ساخته شده اند را زنده کنید. یا شاید تعداد زیادی فیلم و نوار VHS دارید که دوست دارید هر از گاهی آنها را مرور کنید. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید تمام آن خاطرات قدیمی را تهیه کرده و وارد عصر دیجیتال کنید؟ دیجیتالی کردن عکس نه تنها راهی عالی برای حفظ همه خاطرات شما برای نسل‌های آینده است، بلکه می‌تواند راهی شگفت‌انگیز برای غافلگیری وابستگان و عزیزانتان باشدو می‌توانید آنها را جمعآوری کنید و سپس دیجیتالی کنید و به عنوان یک هدیه عالی برای عزیزانتان ارسال کنید.

در نتیجه. پس از دیجیتالی شدن، دیگر لازم نیست نگران محو شدن رنگ عکس‌های قدیمی با گذشت زمان باشید. در عوض، می‌توان آن را به طور خودکار با نرم افزار هوشمند (رنگ آنها را بازگردانی کنید، قرمزی چشم را محو کنید یا حتی تکه های آسیب دیده را ترمیم کنید)، و با کلمه کلیدی (در رایانه، تبلت، تلفن یا سایت ابری آنلاین) آن‌ها را سازماندهی کرده و به راحتی جستجو کنید. حتی می‌توانید آن را با دوستان و خانواده از طریق ایمیل و رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، یا از آن برای ایجاد کارهای سرگرم کننده مانند دفترچه‌های یادداشت، اسلاید شو و حتی عکسهای رو یخچالی استفاده کنید.

     دو راه برای دیجیتالی کردن این تصاویر و خاطرات ارزشمند وجود دارد یکی این که خودتان آن را انجام دهید که ممکن است پر هزینه باشد، زیرا هر فرمت به دستگاه پخش سازگار نیاز دارد، وقت گیر است و به تخصص فنی زیادی نیاز دارد. یا استفاده از خدمات حرفه ای مانند آنچه نیک مککو و آدام بوسلگر در گاراژ کالج خود در سال 2009 تاسیس کردند که از آن زمان به بعد به یکی از بزرگترین شرکت‌های دیجیتالی در جهان تبدیل شد و به 850،000 خانواده کمک کرد.

ماکو می‌گوید: “Legacybox برای کمک به خانواده‌ها برای برقراری ارتباط مجدد با خاطرات ضبط شده مهم خود که در نوارها، فیلم‌ها و تصاویر قدیمی و خراب شده از بین می‌روند، ایجاد شد.” “در اصل، این یک راه حل ایمن و ساده برای تبدیل دیجیتالی فایل‌های قدیمی شما مانند VHS و نوارهای صوتی، فیلم و یا عکس است.”

چگونه کار می‌کند؟ مشتریان کیت خود را بصورت آنلاین سفارش می‌دهند، فایل‌های عکس و فیلم خود را هنگام ورود بسته بندی کرده و برای دیجیتالی شدن ارسال می‌کنند. هر کیت شامل راهنمای گام به گام، بارکد ایمنی برای هر مورد عکس و برچسب شیپینگ پیش پرداخت UPS است. سپس مشتریان فایلهای دیجیتالی خود را در عرض سه تا چهار هفته یا در کلاود، درایو USB یا DVD دریافت می‌کنند. همه فایلهای اصلی نوارهای ویدئویی قدیمی، نوار فیلم ، تصاویر و صدا نیز بازگردانده می‌شوند. امروز در سخت افزار مگ میخواهیم بفهمیم مزیت دیجیتالی کردن عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی چیست؟

     به گفته مککو، اطمینان از ایمنی و دسترسی این فیلم‌ها و عکسها به دلایل مختلف بسیار مهم است. مهمتر از همه، می‌توانید دوست داشتنی ترین خاطرات خود را برای نسل های آینده به یادگار بگذارید. او می‌گوید: “دیجیتالی کردن عکس یک فرآیند ساده است که به شما آرامش می‌دهد که این لحظات مهم گذشته شما برای همیشه از بین نخواهد رفت.” “یکی از مواردی که اهمیت دیجیتالی شدن را برای من تثبیت کرد، در روزهای اولیه شرکت بود که فیلمها و عکسهایی را که متعلق به پدربزرگ و مادربزرگم و خانواده‌ی ما بود را، دیجیتالی کردم. آنها را برای اسلاید شو دیجیتالی که در پنجاهمین سالگرد ازدواج آنها پخش کردیم ، دیجیتالی کردم و سپس با کل خانواده به اشتراک گذاشتم.
همه احساساتی شده بودند. من با عکس العمل خانواده خودم فهمیدم کاری که ما انجام می‌دهیم – به خانواده‌ها بهترین دوران زندگیشان را باز می‌گردانیم چیزی تأثیرگذار بوده و ارزش حفظ آن را دارد. “

دلایل اصلی مککو برای دیجیتالی شدن عکس‌ها و فیلم‌های شما عبارتند از:

1. آرامش خاطر را فراهم می‌کند

او می‌گوید: “وقتی تصاویر شما دیجیتالی نشود، در بسیاری از موارد ممکن است آسیب ببینند. “نه تنها به مکانی امن برای نگهداری آن نیاز دارید، بلکه همیشه خطر بلایای طبیعی، از دست دادن حین حرکت یا تخریب ناشی از سایش وجود دارد. مکان‌های اصلی ذخیره سازی (مانند گنجه، زیرزمین یا صندوق عقب) ممکن است برای نگهداری این خاطرات ارزشمند امن نباشند. اما اگر خاطرات شما دیجیتالی شوند، می‌توانید خیالتان راحت باشد که برای همیشه در برابر آسیب محافظت می‌شوند. “

2. به ساماندهی و مرتب کردن خانه کمک می‌کند

به گفته Macco، دیجیتالی کردن عکسهای شما می‌تواند فضا برای ذخیره سازی مطلوب ایجاد کند. او می‌گوید: “هنگامی که سطل پر از عکس‌های قدیمی و فیلم های خانگی را دیجیتالی کنید، می‌توانید فضاهایی اضافی در گنجه، صندوق عقب و قفسه‌ها آزاد کنید. “ما حتی دیده ایم که مشتریان پس از اتمام فرایند دیجیتالی کردن، عکس های قدیمی را در اطراف خانه خود مجدداً مورد استفاده قرار می‌دهند.”

3. خاطرات را به راحتی به اشتراک می‌گذارد

هنگامی که خاطرات خود را دیجیتالی می‌کنید، دیگر نیازی به آلبوم عکس قدیمی ندارید. می‌توانید به دلخواه با هر کسی، در هر کجا به اشتراک بگذارید. در عوض، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس یا فیلم‌های دیجیتالی خود را بارگذاری کرده و ارسال کنید. ماکو می‌وید: “درست به همین صورت، شما می‌توانید تمام خاطرات گرانبهای خود را با آنهایی که بیشترین اهمیت را دارند، از نزدیک و دور زنده کنید و به یاد بیاورید.”

4. به انتقال سابقه خانوادگی شما کمک می‌کند

او می‌گوید: “اگر می‌خواهید سنت خانوادگی و ماندگاری خاطرات را تضمین کنید، بسیار مهم است که خاطرات خود را برای فرزندان و نوه‌های خود در نسل‌های آینده منتقل کنید.”

“می‌توانید جعبه های نوارهای قدیمی را با یک لینک اشتراک گزاری کلاود بسیار آسان که می‌توانید با تمام اعضای خانواده و فراتر از آن به اشتراک بگذارید جایگزین کنید.”

به گفته Macco، هر قالب به صورت دیجیتالی کمی متفاوت حفظ می‌شود. حتی اسلایدها، نگاتیوها و عکسها در نحوه و کیفیت گرفته شدن متفاوت هستند. او می‌گوید: “فرایند دیجیتالی شدن فیلم ما همان روش فریم به فریم است که توسط آکادمی فیلم‌های متحرک استفاده می‌شود.” “آنچه در نوارهای فیلم قدیمی می‌توانید کشف کنید، شگفت انگیز است.”

Legacybox انواع کیت‌ها را متناسب با تعداد مواردی که مشتری می‌خواهد دیجیتالی کند، همراه با طیف وسیعی از قیمت‌ها ارائه می‌دهد. یک کیت استارت دو نفره 59.99 دلار است، برای مثال، در حالی که یک کیت خانوادگی 10 موردی 279.99 دلار قیمت دارد، کیت کمد 20 موردی 549.99 دلار و کیت صندوق 40 نفره 1099.99 دلار است. همه از نظر تعداد عکس، نوار، صدا و قرقره‌هایی که می‌توانید دیجیتالی کنید متفاوت است. بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند.

ماکو می‌گوید: “ما محصول و تجربه خود را طوری طراحی کرده ایم که در هر مرحله از فرآیند دیجیتالی کردن عکس با سیستم ردیابی 12 مرحله ای خود، به مشتریان آرامش خاطر بدهیم.”

هر کیت دیجیتالی دارای برچسب بارکد برای هر فایل عکس یا فیلم است که مشتریان ارسال می‌کنند. به طوری که در کل فرایند ردیابی می‌شود. سپس از ابزارهای دیجیتالی پیشرفته و با تکنولوژی بالا استفاده می‌شود. این مراحل انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که نسخه‌های دیجیتالی نهایی زیبا به نظر می‌رسند و به صورت حرفه ای تولید می‌شوند.